Розповідаємо про проєкт: ідеї для публікацій

В статті хочу поділитися ідеями щодо різних видів публікацій на FB-сторінці, аби розповісти про проєкт, продукт або послугу. Для зручності розподілила їх на блоки.

Питання-відповіді

Опублікуйте FAQ – відповіді на топ-5-10 поширених запитань від аудиторії. Це допоможе презентувати основні аспекти Вашої діяльності.

Як варіант, можна влаштувати розмовний день, – декілька годин, аби відповісти на запитання під час онлайн-трансляції. Або виділіть час на розмову з читачами сторінки у форматі «питання-відповідь»: питання можуть залишати у коментарях, публічна відповідь від Вас – у зазначений термін.

Влаштовуйте «обрати варіант» або «так-ні» опитування на сторінці. Це однозначно допоможе Вам більше дізнатися про інформаційні смаки аудиторії. Можна запропонувати голосування за допомогою смайлів-реакцій.

Професійні поради

Професіоналам завжди є що порадити: допоможіть аудиторії зробити вибір серед широкого спектру варіантів; опишіть плюси-мінуси продукту / послуги. Надайте професійну інформацію простою, зрозумілою мовою: так Ви можете пояснювати професійні терміни.

Корисними будуть інструкції «як?» або чеклисти. Можна створити корисну інфографіку та поділитися нею.

Натхненні розмови

Розкажіть про історію, цінності, місію Вашого продукту / послуги. Вашій аудиторії завжди цікаво дізнатися, які особистості, практики, події надихають Вас. Тому, зробіть публікацію про натхнення.

Можете пошукати слова мудрості, які будуть дотичними до Вашої діяльності, наприклад, цитати філософів, поетів, письменників, або вчених, та поділитися ними в окремій публікації.

Розкажіть про команду. Можна запостити фото, відео, як проходить робочий день, або коротке інтерв‘ю з працівниками.

Популярно створювати мудборди – колекцію зображень з текстурами, типографічними елементами, аби поділитися настроєм.

Про робочий процес

Публікуйте фото- або відео-огляди процесу роботи. Надайте можливість зазирнути за лаштунки: показати аудиторії коротке відео, як створюються Ваші роботи, або як ведете діяльність. Зафіксуйте цікаві моменти «поза кадром».

Завжди привертають увагу кейси-челенджі. Наприклад, для студії дизайну інтер’єрів таким кейсом може бути вдале, повноцінне облаштування квартири з маленькою площею.

Подумайте над таким кейсом у Вашій професії. Поділіться історією успіху: коли вдалося досягти гарних результатів. Окрім історій успіху, не завадить дослідити історії помилок: як у своїй діяльності, так і в діяльності інших фахівців. Отже, публікації про те «як не варто робити» є корисними.

В епоху цифровізації популярними є електронні сервіси. Ви можете порадити корисну програму або мобільний додаток, який використовуєте в роботі.

Також спробуйте зробити анонс Вашого нового продукту / послуги, запропонуйте поставити + в коментарях, якщо це цікаво.

Будь-яка сфера, окрім можливостей, завжди має певні ризики. Розкажіть про ризики й небезпеки Вашим читачам та запропонуйте допомогу, аби разом їх подолати.

Подяка

Якщо Ви отримали змістовні відгуки від задоволених клієнтів – ними можна поділитися, аби показати як користуються послугою або товаром; де, коли та для кого вони виявилися корисними. Не забувайте про цінність UGC (User-generated content) – контент, який створюють користувачі Вашим продуктом або послугою. Цим контентом може бути все, що завгодно – починаючи від відгуків і коментарів та завершуючи фото- і відеороликами. Часто UGC виявляється набагато ефективніше звичайного контенту.

Експертна думка

Досліджуйте щотижня, які статті та новини виходять у Вашій сфері. Залишайте рецензії. Також можна сформувати перелік знахідок дня / тижня, корисних веб-ресурсів або публікацій.

В будь-якій сфері є міфи або стереотипи, в які вірить громадськість. Спробуйте їх розвіяти, навівши якісні аргументи.

Визначте топ-10 тенденцій у Вашій сфері. Це особливо актуально напередодні нового року, наприклад, зробити прогноз тенденцій на наступний рік. Цікавою рубрикою можуть бути антитренди.

Знайдіть та оформіть як публікацію цікаві факти зі сфери Вашої діяльності. Стануть в нагоді тематичні цифри, статистика. І не забувайте ділитися рекордами.

Пошук ідей

Бракує ідей, про що зробити нову публікацію? Відкрито запитайте у Ваших читачів, який контент вони б хотіли побачити на Вашій сторінці. Також можете переглянути статтю “Як обрати цікаву та актуальну тему для публікації?”