Як обрати цікаву та актуальну тему для публікації?

В кожного блогера є улюблені способи, щоб обрати актуальну тему для нової публікації. В пошуках цікавих або ексклюзивних для українського читача тем, я використовую різні сервіси. У переліку ділюся тематичними сервісами, які допомагають, є безоплатними та доступними без реєстрації.

Google Trends

https://trends.google.com/

Тут можна побачити, що шукають люди в Інтернеті. З’ясувати, наскільки тема є популярною в різних країнах світу. Сервіс надає аналітику популярних пошукових Google-запитів за тематикою та регіонами. Так, можна обрати тему для публікації, яка буде актуальною.Є база уроків, як користуватися сервісом, для дослідників, журналістів, SEO-фахівців.

Ознайомитися з сучасними та майбутніми трендами також можна на сайті спільноти Trend Hunters, що налічує більше 280 тис. учасників. Аналітики спільноти спостерігають за трендами та діляться інформацією в різних форматах: щорічні доповіді, щотижневі дайджести, новини, бази ідей, воркшопи, фестивалі, тощо. Також рекомендую сайт TrendWatching.com, де безкоштовно публікуються огляди та дослідження з трендвотчінгу.

Оформити підписку на обрані теми можна за допомогою сервісів Google Alerts та Feedly.

Дослідження актуальних дискусій

https://www.metaculus.com/questions/

Metaculus – cервіс прогнозування за участі громадян. Тут підіймаються актуальні теми про майбутнє та ведуться дискусії. Уведіть в пошуковик тему, яка цікавить. Кожен може відповісти на запитання, поділитися оцінкою та зробити внесок у спільний прогноз. Формується рейтинг користувачів – якщо вдалося зробити передбачення, які справдилися, рейтинг зростає. Вага подальших передбачень такого користувача збільшується, що надалі враховується у прогнозах.

Які є інші сервіси, де можна дослідити актуальні дискусії?

https://www.quora.com/search

Quora — онлайн-сервіс, на якому користувачі можуть ставити відкриті для аудиторії питання та отримати на них відповіді, а також функціонує як база знань: архів запитань-відповідей, що об’єднані навколо тематичних кіл.

https://www.reddit.com/search/

Reddit — це розважальний, новинний онлайн-сервіс, а також інтернет-ЗМІ, де зареєстровані користувачі можуть додавати свій контент, такий як текстові пости або прямі посилання й обговорювати їх

Пошук нових слів

https://dictionaryblog.cambridge.org/category/new-words/

Час від часу заходжу на сайт Кембриджського словника, аби перевірити, які нові слова пропонують туди додати. Можна брати участь у голосуванні “Додати чи не додати слово у словник?” та побачити реакції громадян. Переліки нових слів, але в іншому форматі, можна також знайти в Оксфордському словнику за посиланням.

Аналітика хештегів

https://app.sistrix.com/en/instagram-hashtags

Поговоримо про генератор Instagram-хештегів. Хоч це інструмент для SEO-спеціалістів, він відкриває нове. За допомогою сервісу можна дізнатися, які хештеги асоціюються з тим чи іншим поняттям, виявити хештег-комбінації. Що мається на увазі під хештег-комбінацією? В Instagram можна використати до 30 хештегів для опису публікації. Якщо декілька хештегів вживають в одній публікації, аналізатор фіксує зв’язок між ними. Наприклад, якщо проаналізуємо слово “futuristic”, отримаємо перелік 50+ популярних «споріднених» хештегів, серед яких буде cyberpunk, scifiart, spacex, тощо. База даних сервісу містить 15 млрд. хештег-комбінацій. Можна опрацьовувати до 25 запитів на день. За аналогічним принципом працює сервіс генерації хештегів онлайн-застосунку Bigbangram.

Пошук в Instagram хештегів-словосполучень

https://www.instagram.com/

Ручний спосіб роботи із запитами, який допомагає виявити актуальні тенденції та отримати нову інформацію, відмінну від того, що видають пошуковики та новинні сайти. Для користування знайдіть віджет “Пошук” в соціальній мережі Instagram. Введіть поняття, яке вас цікавить, та по черзі додавайте літери англійського алфавіту після нього. Так, я аналізувала, які слова вживають разом зі словом “sustainable” (сталий). В топі пошуковик показував високо- та середньочастотні хештеги-словосполучення. Високочастотні хештеги – ті, які використали більше 100 тис. разів, середньочастотні – більше 10 тис. разів. В цілому, я знайшла 112 таких хештегів-словосполучень зі словом “sustainable” (сталий). Так, я дізналася що сталими бувають кава, вино, квіти, мистецтво, ювелірні вироби, кухні. Що вийшло, можна переглянути в публікації. Не варто ігнорувати теги, які використали менше 1000 разів (низькочастотні), можливо, десь зароджується нова тенденція?! Схожу аналітику також можна отримати завдяки онлайн-застосунку Bigbangram.

Аналітика веб-сайтів

https://www.similarweb.com/

Трошки не по темі, але може стати в пригоді, якщо хочеться дізнатися більше про країну. Сервіс Similar Web допомагає аналізувати веб-сайти. Є можливість переглянути, які веб-сайти популярні в тій чи іншій країні за обраною тематикою. Можна побачити рейтинг сайту у світі та країні, дослідити цільову аудиторію. Так, можна зробити огляд сайту, який зацікавить. Нещодавно я аналізувала популярні освітні сайти в Японії, результати – за посиланням. Є схожий сервіс Alexa – https://www.alexa.com/siteinfo. Інколи результати аналізу в Alexa та Similar Web відрізняються.

Підхопили ідею?! Який сервіс сподобався? Можете поділитися своїми улюбленими сервісами в коментарях, розширимо перелік.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s