Реклама майбутнього: приклади, відео

У публікації наведу декілька прикладів реклами майбутнього разом із вражаючими відео.

Реклама у доповненій реальності

Приклад реклами в доповненій реальності (AR) можна побачити в короткометражці “Гіперреальність”, автор – Кейчі Мацуда. Відео демонструє провокаційне бачення майбутнього. Сюжет – дівчина прогулюється містом, купує продукти в супермаркеті та зустрічає підказки на кожному кроці. В цьому фільмі людина буквально не може уявити себе без доповненої реальності: майже всі об’єкти, які оточують людей, віртуально доповнені та прикрашені.

Дронвертайзинг

Дронвертайзинг – спосіб розповсюдження реклами за допомогою дронів (безпілотних літальних апаратів). Реклама банерів у повітрі використовується вже давно, однак, сфера дронвертайзигу постійно розвивається: нещодавно всіх здивувало шоу з дронами. Захід відбувся в Китаї до річниці запуску китайської гри Princess Connect! Re:Dive. Півтори тисячі дронів утворили QR-код у небі над Шанхаєм. Дрони спершу сформували логотип гри, анімували рухи персонажів, імітуючи їхню боротьбу, а наприкінці об’єдналися у великий QR-код, який вів на головну сторінку гри. ЗМІ сказали, що це реклама майбутнього.

Аромореклама

Оцифрований запах – технології, що допомагають відчути запах, наприклад, запах лісу, або запахи у фільмах, які переглядає людина. Експерти передбачають, що до 2030 року це стане реальністю. І, вірогідно, що оцифровані запахи будуть застосовувати в рекламі парфумів.

ШІ-реклама

Вже зараз є компанії, які професійно займаються розробкою реклами на основі штучного інтелекту (ШІ). Наприклад, сінгапурський стартап Pencil використовує ШІ-платформу для створення рекламних відеороликів в Інтернеті. Спочатку платформі треба надати дані, які матимуть великий вплив на кінцевий результат відеоролику: світлини товару, логотипи, вибір шрифту, тощо. Після цього за декілька хвилин платформа надасть клієнтам три версії рекламних відеороликів, які можуть тривати 6, 10 або 15 секунд.

Як працює платформа можна переглянути у демо-відео: