Транспорт майбутнього

У публікації збираємо інформацію про розробки транспорту майбутнього.

Потяги Hyperloop

Hyperloop – проєкт різновиду вакуумного потягу згідно задумці Ілона Маска. Вперше про розробку нового транспортного засобу Ілон Маск розповів світові у 2012 році, як відповідь на проєкт будівництва швидкісної ділянки залізниці між Лос-Анджелесом та Сан-Франциско.

У 2030 році нові потяги здійснюватимуть комерційні перевезення з пасажирськими кабінами на 28 осіб. Компанія Virgin Hyperloop на своєму YouTube каналі розмістила відео про те, як люди подорожуватимуть комерційними потягами 600 MPH Hyperloop у 2030 році. Відео триває дві з половиною хвилини та показує типову подорож від станції до станції. Цікаво, що в потягах немає вікон та ременів безпеки. 

Аеротаксі

Уряд Японії має намір вже до 2023 року запустити проект літаючих автомобілів. Японський стартап SkyDrive допоможе вирішити проблему мобільності жителів віддалених островів і важкодоступних гірських районів. SkyDrive не єдині, хто займається розробкою аеротаксі. Свої прототипи літаючих машин розробляють також Uber, Boeing і Airbus.

Безпілотний громадський транспорт

Італійський дизайнер Андреа Понті (Andrea Ponti) представив громадськості двоповерховий безпілотний трамвай, призначений для вулиць Гонконгу в посткоронавірусний період. Інноваційний проект трамвая отримав назву Island, що в перекладі означає «острів», та заснований на принципах соціального дистанціювання. Сидіння в салоні розміщені подібно до островів. Як результат, пасажири сидять по колу і не дивляться один на одного, що полегшує дотримання дистанції.

У травні 2021 року починають тестувати безпілотні автобуси у Великобританії, відомі як Auto-Shuttle. Цей вид транспорту може перевезти до 10 людей. Пересування буде автоматизованим, але в транспортному засобі перебуватиме оператор безпеки. Автобус може їхати зі швидкістю 32 км / год та має пробіг між зарядами в 100 миль (161 км).

Літаки на біопаливі

До 2030 року авіавиробник Boeing планує почати випуск комерційних літаків, які будуть працювати на 100% біопаливі. Про це повідомляє The Guardian. У Boeing підкреслили: зараз літаки заправляють сумішшю. Біопаливо змішується зі звичайним реактивним паливом у співвідношенні 50/50. Це – максимум, допустимий у відповідності з поточними специфікаціями палива.

Тут також можна написати про літаки на сонячних батареях. У 2016 році літак Solar Impulse 2 завершив перший в історії переліт на сонячних батареях через Атлантичний океан. Він без посадок подолав 6 765 кілометрів, перебуваючи в повітрі майже три доби.